پیامک دروغ گفتن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پیامک دروغ گفتن

گاو ها هم دروغ میگن با اینكه تنهان همش میگن مـــــا

 

به یک دیگر دورغ نگویید
آدم است ،
باور می کند ،
دل می بندد

 

ترجیح می دهم حقیقتی آزارم بده، تا اینکه دروغی آرومم کنه .

 

میشل پوآکار: لازم نیس دروغ بگیم.درست مثل بازی پوکر گفتن حقیقت بهترین روشه .بقیه فکر می کنند داری بلوف میزنی پس برنده تویی

 

دروغ می گــــــویی تا من خوشــــــحال شوم!
و من احمــــــق می شوم… تا تو دلگیــــــر نشوی. .!!!!

 

جز من اگرت عاشق و شیداست بگو
ور میل دلت به جانب ماست بگو
ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو
گر هست بگو،نیست بگو،راست بگو…!

 

مــن می بافم …
تــو می بافی …
مــن برای تــو کلاه
تا سرت را گرم کنم …
تــو برای مـن دروغ
تا دلم را گرم کنی

 

شیرین نمیشود طعم تلخ دروغ هایی که به خوردم دادی……..!!!!!!!

 

گرگه در خونه بزبزقندی رو میزنه؟
شنگول میگه: کیه؟
گرگه میگه : منم آقا گرگه
شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثیر صداقتش قرار میگیرن و درو باز میکنن

 

دلم واسه شیطان میسوزه … ! دروغ نگفت. تظاهر نکرد… حتی به قیمت اخراجش از بهشت…

 

هر چه شنیدی بازگو مکن ، که نشانه دروغگویی است، وهر خبری را دروغ مپندار، که
نشانه نادانی است.

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک , زیبا , ,
:: برچسب‌ها: پیامک دروغ گفتن , اس ام اس دروغ گفتن , اس دروغ گفتن , پیامک , اس ام اس , اس , مطالبی در مورد دروغ گفتن , دروغگویی , عواقب دروغگویی ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : شنبه 17 خرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
شهرزاد در تاریخ : 1393/3/18/pj-rj - - گفته است :
خیلی قشنگ بود،مخصوصا اولیش!!!
پاسخ::)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی