پیامک های تیکه دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پیامک های تیکه دار

من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم

اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست …
تاوان با تو بودنه !

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی

 

هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !

مشترکم بودی که در دسترس نبودی !
خاموشت کردم تا ابد …

دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …
ولی محبت خیانت میاره !

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم
“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …

از همه جا بوی مهر میاد
از تو هنوزم بوی بی مهری !

باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه “عکس” شدند !


هیسسسسسسسس …
کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن
آهسته تر سراغش را بگیر !
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود


دل من تنها بود
دل تو اما نه
آفرین بر دل پر مشغله ات
کز سر لطف با دلم بازی کرد

یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی …

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک , تیکه دار , ,
:: برچسب‌ها: پیامک های تیکه دار اس ام اس تیکه دار اردیبهشت 93 اس ام اس سنگین اس ام اس و پیامک های تیکه دار و طعنه آمیز اس ام اس کنایه آمیز و تیکه دار جدیدترین اس ام اس های تیکه دار جملات تلخ جملات تیکه دار جملات کنایه آمیز و نیش دار پیامک تیکه دار پیامک تیکه دار و سنگین پیامک های تلخ و کوبنده پیامک های نیش دار, ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : دو شنبه 26 خرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•· در تاریخ : 1393/4/9/1 - - گفته است :

پاسخ::))


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی