فک و فامیله ما داریم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فک و فامیله ما داریم

داداشم داشت از باغچه پر گلمون عکس میگرفت ، توجه کنید فقط از گل ها عکس میگرفت
گفت یک . . . دو . . . سه
فک و فامیله داریم ؟

شب تولدم ، شروع کردم به باز کردنِ کادوها به کادوی بابام که رسیدم دیدم یه پاکته که درش بازه !
توشو که نگاه کردم دیدم نوشته :
هشتاد هزار تومنی رو که سه ماهِ پیش گرفتی ، نمیخواد برگردونی .
تولدت مبارک !
فک و فامیله داریم ؟

بابام بهم پول داده برم خرید ، میگم تو که پول می دی یه کم بیشتر بده ، زیاد اومد بر می گردونم ، من بچه اتم مثلا !
می گه : تو دنیای منی اما ! به دنیا اعتمادی نیست
فک و فامیله داریم ؟

اقا رفتم خونه خالم دیدم هیچ کس خونه نیس بجز پسر خالم که داره توپ بازی میکنه ، بهم گفت حامد بیا ببینم چند تا رو پای میری !
منم جوگیر شدم گفتم توپو بده گفت من تا تو اتاقم میرم . . .
شروع کردم روپای تا اون بیاد یهو خالم اومد پسرخالمم اومد پایین گفت حامد صدای شکستنی اومد چی شکستی ، منم حول شدم گفتم هیچی خالم چپ نگام کرد ، گفتم : بجون خاله کاری نکردم !
پسر خاله کثافط من رفت پشت مبل یه مجسمه شکسته اورد ، دیگه هیچی خودمم باورم شد که شکستمش بعد فهمیدم خودش شکستش !
فک و فامیله داریم ؟

الان چند وقته مامان بزرگم سپرده واسش عصا بخرم همش یادم میره !
جلو همه بهم میگه :
من می میرمُ تو عصا نمی خری واسم !
ازت راضی نیستم ، وصیت میکنم رو سنگ قبرم بنویسن
عمرم در آرزوی عصا بگذشت ، من مُردم و نوه ام آدم نگشت
فک و فامیله داریم ؟

بابام اس ام اس داده به من به شرح زیر :
اhamedsarerah2kilomzbekharbaba

من گریه
بابام خنده
کلید اسپیس گریه
ایرانسل گریه
فک و فامیله داریم ؟

امروز مثلا می خواستم سر برادر زادمو گرم کنم .
نشوندمش براش عمو زنچیر باف خوندم .
میگم :” عمو زنجیر باف ،بله . . . زنجیر منو بافتی ، بله . . . پشت کوه انداختی ، بله . . . بابا اومده ، چی چی آورده ، نخودو کیش میش ، با صدای چی ؟ ”
.
.
.
میگه : “با صدای علی عبدالمالکی :
منو میگی آرام
فک و فامیله داریم ؟

دو سال پیش روز تولدم بابام برام یه عینک طبی کادو خریده بود ، بهش گفتم پدر من این دیگه چیه گرفتی ؟ برگشت گفت همیشه دوست داشتم پسرم عینکی باشه
فک و فامیله داریم ؟

دیشب مثه بچه آدم دراز کشیده بودم جلو تلویزیون داشتم فیلم بـــِزَن بــــِزَن میدیدم . . .
یهو بابام اومد یدونه محکم زد تو ســرَم
من :O
میگم خو برا چی میزنی ؟
میگه : میخواستم احساس کنی جلوی اِل ایی دی سه بعدی خوابیدی !
من گریه
تریی دی گریه
والت دیزنی گریه
فک و فامیله داریم ؟

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن ! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من ! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم . . . !
من خجالتی
فک و فامیله داریم ؟

دختر خالم ( ۸ سالشه ) اومده میگه شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی !
منم خندیدم گفتم ما ایرانسل قبول نمیکنیم !
اومد جلو لپمو گرفت کشید گفت ماام همراه اولمونو به هر کسی نمیدیم . . .
فک و فامیله داریم ؟

بخشی از سخنرانی پدرم ، برای تشویق بنده به اشتغال و کار بیرون :
  ! دوره زمونه عوض شده ، تو باید دستت تو جیبت باشه ، اصلا هم نترس ! ان قدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن !
فک و فامیله داریم ؟

یه فولدر عکس دارم از عکسایی که مامانم ازم انداخته . کلش حدود سی چل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم میگم اون یکی دگمه رو بزن
فک و فامیله داریم ؟

الان یه کیبورد باز کردم دارم درستش می کنم ؛
دختر عمه م پنج سالشه اومده کنارم ازم می پرسه : این چیه ؟
می گم : کیبورد
می گه : من نبردم !
می گم : کیبورد !
می گه : من نبردم
مغزم داره حمله میکنه
میترسم حمله مغزی بشم خجالتی


داداشم قنادی داره ،دیروز برگشته دو بسته شکلات آورده خونه میگه اینو بخورید حیفه!! تاریخ مصرفش گذشته مشتری نمیبره!!
داداشه خانواده دوسته داریم؟!


ب اتفاق خانواده داشتیم فیلم میدیدیم مادره تازه بچشو خابونده بود ک گوشی بابام زنگ خورد. مادرم فورا میگه:خاموشش کن بچه خابیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی من چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !
شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟

همین الان زداااا

 




:: موضوعات مرتبط: طنز , ,
:: برچسب‌ها: فک و فامیله داریم ؟ طنز , مطالب جالب و خنده دار , خنده دار , مطالب طنز , طنز فک و فامیله ما داریم , مطالب جالب و طنز , باحال و سرگرم کننده , مطالب سرگرم کننده , مطالب باحال و طنز ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : سه شنبه 24 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فریبا در تاریخ : 1393/4/24/2 - - گفته است :
خیلی زیبا و جالب
پاسخ:خیلی ممنون . :)

<-CommentGAvator->
:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•· در تاریخ : 1393/4/24/2 - - گفته است :
kkhh
پاسخ:ههه . مرسی . :))))

<-CommentGAvator->
mهی بابا در تاریخ : 1393/4/24/2 - - گفته است :
بابا دمت گرم
پاسخ:مرسی . :)

<-CommentGAvator->
× بـے נڵ × در تاریخ : 1393/4/24/2 - - گفته است :

پاسخ::))))))))))

<-CommentGAvator->
rooze19 در تاریخ : 1393/4/24/2 - - گفته است :

پاسخ:مرسی . :)))))))


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی