پیامک های خنده دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پیامک های خنده دار

به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟

میگه آره ، گفتن بابات مرد !

گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن !

زندگی چیست !؟

فاصله ی بین مای بیبی تا ایزی لایف !

 

( کالسکه )

واژه ای است که یک اصفهانی، هنگام تست یک میوه کال بکار میبرد !

 

زنها مثل کامپیوترهستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

 

از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟

قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه

سوالای چرت و پرت از من نپرس !

 

موجود پریشان نحیفی هستم

پیش تو تمنای ضعیفی هستم

تو سطل زباله‌ای پر از خوش‌بختی

من گربهٔ ولگرد کثیفی هستم !

 

در چه ماهی هست که زنها در آن کمتر حرف میزنند !؟

جواب: ماه اسفند

آخه ۲۹ روزه !

 

هیچوقت کاری نکنید که عمه شما تاوان آنرا بدهد !

سلــــطــان فحش

عــمــه !

 

گونی برنج خاطره چیست !؟

کیف سامسونت غضنفربرای رفتن به تمام نقاط کشور !

 

امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه

 

بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا

ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما بد میبینی ایرانسل بوده!

 

ﻏﻀﻨﻔﺮﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﺻﺪ ﻭ ﺑﻴﺴﺖ ﻭ ﭘﻨﺞ

ﻣﻴﮕﻪ ﻳﻪ ﭘﻠﻴﺲ ﺻﺪ ﻭ ﺩﻩ ﺑﻔﺮﺳﺘﻴﻦ

ﺑﻘﻴﺸﻮ ﻫﻢ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺑﺪﻳﺪ!

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک , خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: پیامک های طنز و خنده دار , اس ام اس های طنز و خنده دار , اس های طنز و خنده دار , پیامک , اس ام اس , اس , پیامک های طنز , اس ام اس های طنز , اس های طنز , پیامک های خنده دار , اس ام اس های خنده دار , اس های خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , جوک های خنده دار 93 , مطالب طنز , مطالب خنده دار , طنز , خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : چهار شنبه 25 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
بهارنارنج در تاریخ : 1393/4/26/4 - - گفته است :
خوب بود
پاسخ:مرسی . :)

<-CommentGAvator->
مـعـشـوق بـی هـمـتـا در تاریخ : 1393/4/26/4 - - گفته است :

پاسخ::)))))))

<-CommentGAvator->
محمد و مونا در تاریخ : 1393/4/26/4 - - گفته است :
به بعضیا خیلی چیزا باید گف.مثلا
من آرزوی دیگرانم...توآویزون دیگران...
فک میکردم دمن گرمه...ولی دیدم سرت گرمه
پاسخ:قشنگ بود . مرسی . :)

<-CommentGAvator->
:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•· در تاریخ : 1393/4/25/3 - - گفته است :
kkkhhhh
پاسخ:ممنون . ;)

<-CommentGAvator->
Rooze19 در تاریخ : 1393/4/25/3 - - گفته است :

پاسخ:;)

<-CommentGAvator->
× بـے נڵ × در تاریخ : 1393/4/25/3 - - گفته است :
زنها مثل کامپیوترهستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا !
و بــآز هم اینــجـآ شــآعــر میـ فــر مــآیــد :
زتـــــــررررررررشــــــــــ کککککککک
پاسخ:اینا جنبه ی طنز داره . ;)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی