جوک های خنده دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جوک های خنده دار

مورد داشتیم طرف موقع سرخ کردن سیب زمینی حتی یه دونه شم نخورده !

“برگرفته از کتاب پنگوئن ها پرواز می کنند”

یکی از مزایای شلوار کردی اینه که

در صورت کهنه شدن ، میتونین ازش به عنوان چادر ماشین استفاده کنین :))

مورد داشتیم پسره زنگ زده ۱۱۰ گفته :

به دادم برسید دو تا دخترا دارن سر من دعوا میکنن

پلیس اومده گفته : خب دعوا کنن تو چرا ترسیدی ؟

پسره گفته : آخه اونکه زشت تره داره برنده میشه

آخرین جملات یک سوسک هنگام کشته شدنش توسط یک مرد

بکش… آررره بیا منو بکش تو حسودیت می‌شه

از اینکه زنت ازمن می‌ترسه ولى از تو نمی‌ترسه

دو گروه هستن که کشتن اینا ، نه تنها مستحبه ، بلکه واجبه !

1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!

2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن !

به بعضیا باید گفت : آفرین بر تو ، مرحبا که این قدر صبوری

میتونی خودتو روزی ۲۴ ساعت تحمل کنی ولی ما چند دیقه بیشتر نمی تونیم !

محققان به تازگی کشف کردند

علاوه بر اینکه هرچی “سنگِ” واسه “پای” لنگِ

هرچی “زنگِ” هم واسه “دستِ” بندِ !



به یارو میگن شماها چرا فقط با دخترعموهاتون ازدواج میکنید ؟

چرا با دختر خاله هاتون ازدواج نمیکنید ؟

میگه آخه نمیشه

میگن چرا نمیشه

میگه آخه خودشون پسرعمو دارند !

قدیما داماد سر خونه شدن ننگ بود

الان پرتاب سه امتیازی محسوب میشه

طرف یه جور قیافه گرفته که قیافه اونجوری نمیتونه طرفو بگیره !

نحوه پسته خوردن

همزمان یکى در دهان

یکى در دست و دیگرى هم تحت نظر !

در مورد مشکلاتتون درد و دل نکنید

یه لحظه اروم میشی تا یه عمر سنگینی یه نگاهو تحمل باید کنی !

“دیدى گفتم” و ” تقصیر خودت بود”

بدترین جمله هایى هستن که یه آدم سختى کشیده میتونه بشنوه

“فردا اعدام میشى” با اختلاف زیاد سومه !

من از شرایط ازدواج ، فقط شناسنامه اش رو دارم !

تو خونهٔ ما مهم نیست خودت دوست داری کدوم کانالُ ببینی

مهم اینه که نذاری بقیه کانال مورد نظرشونُ ببینن !

تو یخچال ما تنها ظرفی که صادقه ظرف پنیره…

در قابلمه رو بر میداریم توش خیاره

ظرف حلوا شکری رو باز میکنیم توش پیاز داغه

شیشه مربا رو باز میکنیم توش رب گوجست

بطری نوشابه رو باز میکنی توش عرق نعناس

بد زمونه ای شده

سرزده رفتیم خونه یکی از آشناها

بچه صاحبخونه گفت : عمو ما میدونستیم شما میاین خونمون

گفتم : عزیزم ازکجا می دونستین ؟

جواب داد : مامانم چای آورد تفاله چایی اومده بود روی استکان بابام

بابام گفت الان یه خری میاد خونمون !

غمگینم

مثل مردی که روز تولد زنش افتاده روز مرد !

کُزت اگه میدونست تا دخترای ایرانی دو تا استکان میشورن مینویسن “یک کزت هستم”

همون موقع جلوی خانواده تناردیه خودسوزی میکرد




:: موضوعات مرتبط: طنز , ,
:: برچسب‌ها: جوک , جوک های جدید و بامزه , مطالب جالب , جوک های زیبا , جوک های خنده دار , جوک های جدید , جوک های فیسبوکی , لطیفه , لطیفه های زیبا, ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : یک شنبه 9 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Rooze19 در تاریخ : 1393/6/18/2 - - گفته است :
خخخخخخخخخخ لایک داری داداشه گلم خخخخخ آره شلوار کردی خیلی استفاده داره خخخخخخخخخخخخخخ خودم کردم بهتر میدونم اگه خواستی استفاده هاشو میگم خخخخخخخخخخ
پاسخ::D . باشه هر موقع خواستم بهت میگم . :):-*

<-CommentGAvator->
sara yekta در تاریخ : 1393/6/17/1 - - گفته است :
سلام. بچه ها این کامنت رو دارم به تک تکتون با گوشیم میدم.در شرایطی که از خونه فرار کردم. آپها و کامنتای اخیرم رو بخونین متوجه میشین.اگه کامنت بی ادبی با اسم و آدرس من واستون اومد من نیستم یه پسره حرومزاده اون رو واستون میفرسته.میره تو وبلاگها و از طرف من فحش میده و میگه لینک منو پاک کن و...من تکذیب میکنم و میگم من نیستم و اون یه پسره حرامزادست که از طرف من کامنت میذاره ولی من ازتون معذرت میخوام.من دوستون دارم و بهتون احترام میذارم.در ضمن مطالب و کامنتاموبخونین متوجه میشین ازخونه فرار کردم.نگرانم نباشین بهم خوش میگذره.راستی آدرس اون حرامزاده تو آپ قبلیم هست برو برین بهش ولی منو حذف نکن تنها و فراریم دلم به اینجا خوشه بوس بای
پاسخ:سلام . خودمم شک کرده بودم . میخواستم بیام ازت بپرسم ک خودت اطلاع دادی . مرسی . :)

<-CommentGAvator->
jigily در تاریخ : 1393/6/14/5 - - گفته است :
خخخخخخخ
پاسخ:هههههه . مرسی . :)

<-CommentGAvator->
بهارنارنج در تاریخ : 1393/6/12/3 - - گفته است :

پاسخ:مرسی . :)

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/6/12/3 - - گفته است :
سلام بعد یه مدت آپ کردم خوشحال میشم بیای وبم

منتظرتم یادت نره
پاسخ:سلام باشه میام . :)

<-CommentGAvator->
♠❤♠MAHTAB♠❤♠ در تاریخ : 1393/6/12/3 - - گفته است :
خخخخخخ خوبی داشی؟؟؟!!!ن پیش میاد ک خب ینی آره پیش میاد ک خنگی!!نذا دقت کنما
پاسخ:ممنون شما خوبی؟؟؟ ن یعنی پیش میاد ک اشتباهی پایین پست نظر بذاری . خیلیم باهوشی . :)

<-CommentGAvator->
♠❤♠MAHTAB♠❤♠ در تاریخ : 1393/6/11/2 - - گفته است :

پاسخ:گریه دار ک نیست خنده داره . :)

<-CommentGAvator->
♠❤♠MAHTAB♠❤♠ در تاریخ : 1393/6/11/2 - - گفته است :
خودت خنگیچرا تعارف نکردی ک اختیار داری و ازین حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!من خنگم؟؟؟؟هااااااااااااااااا؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:گفتم ک نه بابا پیش میاد . دقت کن . :)

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/6/11/2 - - گفته است :
هههه
پاسخ:مرسی . :)

<-CommentGAvator->
Hamed & Rooze در تاریخ : 1393/6/10/1 - - گفته است :
سلام خوبی داداشی؟ لینکت کردم
پاسخ:سلام . خیلی ممنون . :)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی